توصیف مختصر
دکتر حمزه خواستار؛ عضو هیات علمی گروه مدیریت  کسب و کار 
دکتری مدیریت از دانشگاه تهران؛ پژوهشگر و مشاور در حوزه مدیریت کسب و کار، رفتار سازمانی و تحقیقات سازمانی
 

کلاس های دانشگاهی در ترم مهر 1403 به صورت حضوری برگزار خواهند شد. درس های اینجانب شامل طراحی و تدوین طرح کسب و کار، روش شناسی تحقیق و  توسعه محصول هستند. 
ارتباط با اینجانب از طریق ایمیل: khastar@khu.ac.ir و hkhastar1@gmail.com

    
برنامه کلاسی دکتر حمزه خواستار- گروه مدیریت کسب و کار 14031
 
وقت اول (8-10) وقت دوم (10-12) وقت سوم (13-15)
شنبه پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژه‌های دانشجویی پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژه‌های دانشجویی پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژه‌های دانشجویی
یکشنبه کلاس طراحی و تدوین طرح كسب و كار کلاس توسعه محصول جدید حضور در دفتر دانشکده مدیریت، هدایت دانشجویان و پروژه‌های دانشجوی
دوشنبه پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژه‌های دانشجویی پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژه‌های دانشجویی پژوهش و مطالعه، هدایت دانشجویان و پروژه‌های دانشجویی
سه شنبه کلاس روش تحقیق در کارآفرینی حضور در دفتر دانشکده مدیریت کلاس روش تحقیق کیفی و آمیخته
چهارشنبه پژوهش و مطالعه پژوهش و مطالعه پژوهش و مطالعه


سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
دانشگاه پیام نور
ایران
1385
2
کارشناسی ارشد
دانشگاه تهران
تهران
ایران
1387
3
دکتری تخصصی
دانشگاه تهران
تهران
ایران
1393
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
مدل کسب و کار
2
فضای کسب و کار
3
راه اندازی کسب و کار جدید
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
شناسایی عوامل محیطی و درونی تأثیرگذار بر بازاریابی آموزش‌های آزاد دانشگاه خوارزمی
محمدامین منصوری
2
ارایه مدل کسب و کار برای شرکت های فعال در حوزه مشاوره موسسات کوچک و متوسط
المیرا هاشمی
3
بررسی الگوی به کارگیری گیمیفیکیشن در آموزش کارکنان
مینا نظری
4
مطالعه تطبیقی الگوهای تجاری‌سازی در دانشگاه‌ها و پیشنهاد نقشه راه تجاری سازی در دانشگاه خوارزمی
ایمان دائمی
5
تبيين نقش كارآفريني استراتژيك و فرهنگ نوآورانه در عملكرد سازماني شركت هاي زير مجموعه گروه صنعتي گلرنگ
فاطمه رحیمی پناه
6
تدوين مدل كسب و كار جمع سپاري مالي براي توسعه فضاي بازي كودكان در مناطق محروم
سکینه همایون
7
بررسی تأثیر تجارت اجتماعی بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد
معصومه یغمانژاد
8
شناسایی و اولویت‌بندی مدل‌های کسب‌وکار آژانس‌های مسافرتی، مطالعه موردی: آژانس مسافرتی پرواز هدهد
علیرضا محمودزاده
9
بررسی تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد با متغیر تعدیلگر عدم اطمینان محیطی
زهرا جعفری
10
شناسایی عوامل مؤثر در شکل‌گیری اطمینان نگرش در پذیرش محصولات نوآورانه
علی خندان
11
بررسی تأثیر نوآوری در مدل کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌ها
احمد طاهری
12
بررسی ارزش‌های پیشنهادی موجود و نوظهور در حوزه یادگیری الکترونیک
سارا آریان
13
راه‌اندازی و طراحی مدل کسب‌وکار الکترونیک: مورد مطالعه سایت رنگی رنگی
نیوشا مافی شیراز
14
ارائه و پیاده‌سازی مدل پیشگویی مبتنی بر هوش کسب‌وکار جهت تصمیم‌گیری تشخیص گرا: مطالعه موردی بنگاه‌های سرمایه‌گذاری جمعی
محمدرضا شیخ عطار
15
انتخاب مدل مناسب کسب‌وکار الکترونیک در ایران با استفاده از فرایند تحلیل شبکه‌ای
جواد موحد
16
کاربست چرخه حیات سازمانی در توضیح رابطه بین کارآفرینی استراتژیک و عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط
نگار احمدی‌نژاد
17
بررسی نقش رقابت‌پذیری کشورها و حکمرانی خوب بر رشد کسب‌وکارهای جدید
فاطمه قوتی
18
بررسی تأثیر سطح جهانی‌شدن کشورها و میزان جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و فعالیت‌های کارآفرینانه
مهیار ریاضی
19
توسعه مدلی برای کاربست روش ترکیبی در آموزش رشته کارآفرینی: یک اقدام پژوهی
ضحا نوه ابراهیم
20
مطالعه زمینه‌ای دیپلماسی تجاری جمهوری اسلامی ایران و شرق آفریقا
سجاد خدادادی
21
بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و کارآفرینی استراتژیک در شرکت‌های کوچک و متوسط با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌کننده چرخه حیات سازمانی
اعظم گنجی قلیچی
22
بررسی تأثیر سطح آمادگی کشورها در حوزه فناوری و وضعیت زیرساخت بر نوآوری و میزان پیشرفته بودن کسب‌وکارها با استفاده از رویکرد داده‌های پانل
راحله یاری حسین‌آبادی
23
ارائه روشی برای بهره‌گیری از دانش مشتریان در یادگیری از مشتری و توسعه محصول جدید
زهرا جباری شرف‌آباد
24
بررسی عوامل سیاسی و اقتصادی مؤثر بر رشد کسب‌وکارهای جدید
رعنا خونساری
25
بررسی رابطه بین فضای کسب‌وکار و ابعاد فعالیت‌های کارآفرینانه با استفاده از رویکرد داده‌های پانل
زهرا رحمتی
26
مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌وکار در شرکت بیمه دی با استفاده از روش‌شناسی ترکیبی HP-B
حسین حسینی علایی
27
بررسی عوامل موفقیت پروژه‌های برنامه‌نویسی موبایل
کامران عبدالهی
28
ارزیابی وضعیت فناوری اطلاعات دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل جایزه ملی كیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران
سارا نجاری
29
شناسایی زمینه‌های مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های توسعه شهری برای تأمین منابع درآمدی پایدار شهرداری کرج
فرزانه کیانی دهکردی
30
تدوین استراتژی برندسازی دیجیتال دانشگاه خوارزمی
فریده ابراهیمیان
31
ارائه مدل ارزیابی ایده ها در پلتفرم نوآوری باز
مجید جعفری
32
بررسی کیفی تاثیر محتوای الکترونیک بر سبک زندگی در حوزه سلامت
الناز فرخ نیا
33
مقایسه الگوریتم کلونی مورچگان با الگوریتم های داده کاوی مشتریان
اکرم احمدی نژاد ارنگه
34
بررسی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد شرکت های فعال در صنعت ساختمان
امیرحسین کاظمینی
35
شناسایی زمینه ها و الزامات ساخت برند شهری- مطالعه موردی شهر کرج
مهدی اکبری فامیله
36
" شناسایی زمینه های مشارکت بخش خصوصی در ایجاد منابع درآمد پایدار ( کرج) "
فرزانه کیانی دهکردی
37
مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌وکار در شرکت بیمه دی با استفاده از متدولوژی ترکیبی HP-B
حسین حسینی علایی
38
بررسی رابطه ساختار زمانی و کار افرینی استراتژیک در واحد های
غلامرضا نسرانی
39
بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پروژه های برنامه نویسی موبایل
کامران عبدالهی قهفرخ
40
بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و کارآفرینی استراتژیک در شرکت های کوچک و متوسط در سطح شهر تهران با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده چرخه حیات سازمانی
اعظم گنجی قلیچی
41
بررسی تأثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر کارآفرینی سازمانی با نقش نقش تعدیل کننده فرهنگ سازمانی در شرکت های فعال تولیدی شهر سنندج
امیر اسفندیاری الوارسی
42
ارائه روشی با استفاده از دانش مشتریان در راستای یادگیری از مشتریان و توسعه محصول جدید
زهرا جباری شرف اباد
43
مطالعه زمینهلی دیپلماسی تجاری جمهوری اسلامی ایران و شرق آفریقا
سجاد خدادادی
44
بررسی نقش رقابت ژذیری کشورها و حکمرانی در رشد کسب و کارهای جدید
فاطمه قوتی
45
بررسی تاثیر سطح جهانی شدن کشور ها و میزان جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر فعالیتهای کارآفرینانه
مهیار ریاضی
46
انتخاب مدل مناسب کسب وکار کتاب الکترونیک در ایران با استفاده از فرایند تحلیل شبکه‌ای (ANP)
جواد موحد
47
کاربست مدل چرخه حیات سازمانی برای توضیح روابط بین کارآفرینی استراتژیک وعملکرد شرکت های کوچک و متوسط
نگار احمدنژاد
48
بررسی تاثیر دولت الکترونیک بر بهبود شاخص‌های فضای کسب وکار با استفاده از داده‌های پانل
جعفر سعدآبادی فراهانی
49
راه اندازی طراحی مدل کسب و کار الکترونیک مطالعه موردی سایت رنگی رنگی
نیوشا مافی شیراز
50
بررسی تاثیر محیط بر کارآفرینی سازمانی و عملکرد با نقش تعدیلگر فرهنگ نوآورانه و پشتیبانی مدیریتی در شرکت فولاد خوزستان
نادر شیرالی
51
شناسایی عوامل موثر در شکل گیری اطمینان نگرش در ژذیرش محصولات نوآورانه
علی خندان
52
تاثیر شبکه سازی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط و کسب و کارهای نوپا در ایران
حسن فدوی جهرمی
53
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اعتماد به برند و وفاداری برند
مهرداد شاملو
54
بررسی تاثیر ویژگیهای کیفی سایت بر قصد خرید مشتریان در خرید الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش تلنولوژی
بهنود نایینیان
55
مطالعه زمینه ای ارتقای برند دانشگاه خوارزمی
فریده ابراهیمیان جن قشلاقی
56
ارائه مدل ارزیابی ایده ها در نوآوری باز
مجید جعفری
57
بررسی تاثیر ویژگی‌های وبسایت، عضویت و ویژگی‌های مشتریان بر وفاداری مشتریان کسب و کارهای آنلاین گردشگری
نفیسه خلوجینی
58
مطالعه زمینه ای بازاریابی استراتژیک مرکز آموزش های آزاد دانشگاه خوارزمی
محمدامین منصوری
59
پیشران ها و پیامد های نو آوری باز و جو نوآوری در اکوسیستم کارآفرینی استارتاپ های ایران با تاکید بر نقش پیشران های سازمانی
وحید فخر
60
ارائه الگوی بهینه برای تکنولوژی مالی در حوضه پرداخت الکترونیک با تاکید بر بازاریابی الکترونیک در یکی از بانکهای خصوصی کشور
علی رجبی قیداری
61
برسی کیفی تاثیر محتوای الکترونیک در حوزه سلامت بر تغییر سبک زنگی افراد
الناز فرخ نیا
62
ارائه مدل کسب و کار برای شرکت های فعال در حوزه مشاوره مدیریت موسسات کوچک و متوسط
سیده المیرا هاشمی
63
بررسی ارتباط بین مدیریت دانش و تفکر استراتژیک با نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت های شهرک‌های صنعتی ساری
حبیب الله رهنما
64
بررسی تاثیربهینه سازی مدیریت زنجیره تامین بر بهبودعملکرد سازمانی مطالعه موردی: شرکت بی ای تی پارس
علیرضا بخشی
65
بررسی معیارهای ارزش گذاری استارتاپ های فناورانه
محمدرضا رشیدی
66
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رشد بنگاههای زود بازده در ضمینه فناوری نانو در حوزه سلامت
لیلا محمدی
67
تحلیل محتوای پایان نامه های کارآفرینی در ایران از منظر موضوع شناسی و روش شناسی
زینب حاج
68
بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، کیفیت خدمات و تجربه‌ی ‌برند بر ارزش درک شده و قصد خرید مجدد در صنعت تهیه‌ غذای آنلاین
فاطمه ردایی
69
بررسی تاثیر ویژگیهای اینفلوئنسرها بر تصمیم خرید کاربران شبکه‌های اجتماعی
سعیده خادمی
70
بررسی استراتژیهای محتوای کسب و کار‌های کوچک و متوسط در رسانه‌های اجتماعی
فائزه خدائی
71
پیش بینی عرضه داخلی نیروی انسانی معاونت‌های ستادی شرکت بیمه ایران براساس مدل زنجیره مارکوف برای سال‌های 1402-1399
علی اکبر دلوریان زاده
72
طراحی الگوی رهبری نسل نیروی کار دیجیتال
محمدرضا معینی کربکندی
73
شناسایی و تبیین جهت گیری های منابع انسانی در حوزه بیمه های اتومبیل با رویکرد آینده پژوهی
مریم سلماسی
74
طراحی و تبیین مدل مدیریت منابع انسانی کسب و کارهای پلتفرمی
محمدسعید الماس پور
75
مطالعه تطبیقی روش‌های آموزش کارآفرینی در سنین زیر بیست سال در کشور های منتخب
سیدعماد باطنی
76
ارائه مدل مفهومی میراث منابع انسانی
افشین سلطانی
77
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک و متوسط
امیرحسین رحیمیان
78
مفهوم‌پردازی دلبستگی شغلی کارکنان بر مبنای بازی‌وارسازی
پیمان اکبری
79
بررسی تاثیر حکمرانی خوب بر بهبود فضای کسب و کار با استفاده از داده های پنل
فریده نظری
80
کاربست عنصر زمان در بوم کسب و کار با بهره گیری از استاندارد PMBOK
سیدجلال موسوی ترکمانی
81
ارائه الگوی حکمرانی شبکه ای در زمینه اشتغال کشور
محمد فارسی
82
قثقلثق
محمد درخشنده
83
تاثیر نگرش به آموزش کارآفرینی و محیط کارآفرینی بر تمایل به کارآفرینی با در نظر گرفتن نقش میانجی انگیزه‌های کارآفرینی
سها اسعدی
84
طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی مبتنی بر معیارها، ابعاد و شاخصهای سه گانه(درمانی، بیمه ای و سرمایه ای)
محمد درخشنده
85
الگوی توسعه محصول دیجیتال با استفاده از مدیریت دانش مشتریان و رویکرد داده‌کاوی با لحاظ ترجیحات و نیازمندی‌‌های سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها ؛ مورد مطالعه یک شتاب‌دهنده مجازی ایرانی
محمد کوچک پور
86
فهم فرآیند انتخاب رفتار شجاعانه در سازمان‌های دولتی ایران
منیره محبعلی پور
87
تاثیر تسهیل فضای کسب‌وکار بر جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با تبیین نقش تعدیلگر قابلیت‌های فناورانه
نیما ورسه
88
شناسایی بازارهای بالقوه پلی اتیلن سبک خطی و عوامل موثر بر این بازارها: مطالعه موردی محصول جدید LL235F6پتروشیمی جم
بابک رهنما
89
چالش های تحول مدل کسب و کار به بیزنس مدل چرخشی
نگین عابدینی
90
مستندسازی تجربیات راه اندازی و استقرار کسب و کارهای آموزش الکترونیک در ایران
حمیدرضا خانی
91
تجربه کارکنان، دلبستگی شغلی و به‌روزی کارکنان: اثر تعدیل کننده عدالت سازمانی
امیر زارعی
92
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد شرکت با میانجی گری نوآوری مدل کسب و کار و مزیت رقابتی
نویان نجد
93
بررسی تاثیر حمایت ادراک شده سازمانی بر تعهد عاطفی و عملکرد کارکنان نقش تعدیلگر عدالت رویه ای
یاسمن فتحی
94
شناسایی زمینه های یادگیری جمعی اثربخش در فضاهای کار اشتراکی
معراج میرزایی
95
ارائه چارچوبی برای ارزیابی کارایی و پایداری شبکه نوآوری
بیتا نیشابوری
96
بررسی اثر ترفیع بر رفتار خرید مشتریان و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی با استفاده از روش LRFMدر آژانس های مسافرتی آنلاین
رضا ناصری
دروس ترم جاری
804 - سیاست گذاری و خط مشی گذاری در ایران - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
020 - روش شناسی پژوهش های کیفی و آمیخته در مدیریت - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
644 - روش تحقیق در کارآفرینی - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
576 - توسعه محصول جدید - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
569 - طراحی و تدوین طرح کسب و کار - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00